Nuyu! Jo!n

.:: Sara hidup ::.

.:: PTPTN ::.

Selasa, 14 Jun 2011

SEGMEN SIMPLE: MENU AKU MASA BERDUIT DAN MASA TAK BERDUIT (SENGKEK)..


nak join, tekan sini!
tamat 14 Jun 2011 (11.00 malam)

apa yg patut ak buat???
sonang ajo..macam goreng tempe!!hakhak..

Menu aku masa berduit:
-Mekdi , Kepsi

Menu aku masa tak berduit (sengkek):
-Tempe goreng (hekhek)

Tapi kan,lau cara ak,ada duit or x,tp lau ak tringin,ak akan dapatkan gak!!
tapi biar berjimat..
jadi,kesimpulannya,mana2 ak boleh.. =)

yui: Tq coz invite join segmen yg sgt2 simple  ini yer..

Bila dah rajin join,agak-agak leh menang?? Doakan ea!! ^__^

10 ulasan:

NasZ berkata...

Hehe...welcome2..kalau ada duit lebih, belanja saya skali ye? bleh save duit saya..haha..thanx for join..

Aku... aKu... akU... SaNg PencINTa berkata...

hahaha...
mesti tak penah rasa betul2 sengkek nie.. ahakss..

Biasa berlaku sebab pompuan pandai manage duit.. lelaki haram bab benda nie.. dah kawin baru jadi pro..

Pandangan sahaja..

PeRmAtA bIrU berkata...

hahahah... kan??? tempe sedap!!!

yana berkata...

heheh....sama lah kita minat Mc D dgn KFC heheh...tu masa berduit je tu....dah sengkek apa2 pun mkn janji halal...heheh

SEGMEN SIMPLE: MENU AKU MASA BERDUIT DAN MASA TAK BERDUIT (SENGKEK)

Kathy Tuah berkata...

saya pun suka mcd & kfc ^^,

ABU berkata...

wah rajin skrng ikut segment ...best

Aimifiqa berkata...

mknn kfc dan mcd mmg kwajipan fast food yg dibeli bile ade duit. hehe. tempe suke gak sedap bile goreng panas2. :)

aMiRaH berkata...

tempe goreng je? hehehe.. memang pokai abes tu..hehe

honey_neeza berkata...

tp klau sy..nk mkn tempe grg 2 kene tgu time byk wet..sbb sy skali mkn tempe grg plg koman pun 5keping..hee..~~i love tempe..

De'din berkata...

x kan makan tempe ja ?
mmg sesak betul lah ni,,
hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...