Nuyu! Jo!n

.:: Sara hidup ::.

.:: PTPTN ::.

Isnin, 24 Oktober 2011

BEN ASHAARI TANYA PENDAPAT AKU

Nak join?? Klik SINI..

Abg Ben tanya pendapat tentang penipuan dalam internet sekarang ini.. dan alhamdulillah,selama ak berurusniaga on9, takde lak penipuan.. cuma mungkin perbezaan warna dan saiz yang diminta * contoh beli inner tudung   


Dan dunia skang, macam-macam sangat penipuan terjadi dan kebanyakannya perempuan!! Nape?? Pompuan ni mudah sangat simpati+terpedaya *mungkinlah yer.. Contohnya: kes dek kena tipu ngan si awang itam tu..aish.. ayat manis!! camne leh camtu ea..


Ak pernah iklankan nak cari rakan serumah, tapi laki tu amik nom ak sebagai nak cari kenalan.. entrynya ada di sini.. pergh!! Itu adakah penipuan?? TIDAK.. Saja gatalkan?? ngeh3..


Pesanan ak pada kome dan juga diri sendiri,berhati-hatilah yer.. 



Bila dah rajin join,agak-agak leh menang?? Doakan ea!! ^__^

7 ulasan:

Ku Azhar berkata...

btl2!!! :)

eyqa amin berkata...

drop dr segmen yg sma :)
nice dear~~~

De'din berkata...

hati2 sebelum terkena,,
fikir panjang2 :D

Faz Abas berkata...

tadi nampak nama blog ini kat blog BA, so, singgah sekejap...

nak jemput datang pulak ke blog www.kisah-dan-kasih.blogspot.com.
mintak komen sikit tentang cerita pendek yang ditulis.

Zana Adieyza berkata...

dunia tnpa sempadan.. mmg kena lebih berhati2.. lagi2 yg melibatkan duit..

robotkuning berkata...

hati-hati bro..ramai mahu cari duit mudah..:p

ctk berkata...

memang banyak yang menipu skrg neh..tmbah2 lau on9...sebab jauh, mcm2 la bOleh jd..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...