Nuyu! Jo!n

.:: Sara hidup ::.

.:: PTPTN ::.

Khamis, 28 April 2011

"Khusaini noryazid nak lukis muke korang"..

Wah3..arni best kot!!! Join lg ni utk potret2 wajah..
suke bebenor la teman lagu ni!!

En. Khusaini bek hati + jelez tgk org sane sini wat segmen kan?? toi x??lalalla..
tu pasai dia wat benda ni!! peluang keemasan utk ak..heheh..


wahh,cntik2!! i like!! ngeh2..

okies,syarat pertama n kedua DONE!

yg ketiga plak ni, letak gmbr n entry kreatif + menarik..



aik,pehal YUI unk wat besaq ni??sjela En. Khusaini coz sy nak bg anda nampak + jelas..lagu nyata!!heheh..
mane tau kot2 leh menang!!senng keje kamu kan tgk..lalalal.. (berangan plak!)
pasaipa gmbr ni sy pilih utk anda lukiskan??

kerana sy merasakan gmbr ini sgt besh!! ditambahkan lg dgn dgn wat MULUT ITIK + MATA BULAT membuatkan sy perasan sy comei.. ( wekk,sila abaikan part ini!)..
Time ni kat Kepsi JJ Ipoh..Disebbkan makanan lmbt smpai + pelayan sgt lembap,sy watlah muka cmni pd si dia yg snap pic..tanda protes la tu,LAPAQ kot!! Jgn pelik k coz lau sy lapar,sy akan wat muka KESIAN + akan membuat mata sedemikian.. Jd sbb itu sy harap En. Khusaini dpt lukiskan wajah sy sebegini n sy nak letk kat ruang tamu umah t!! Biar org tgk anak dara sape wat muka burok mcm tu..heheh..sekian shj..TQ..

cmne??ok x penerangan sy ni???hehehe..
Harapan tinggi ini utk menang!!! (aish,ramai g besh kan??)
Mane nak taukan,dari 3 pemenang tu sy terpilih..heheh..

En. Khusaini,meh sy nk habaq sikit..kalaulah kan..ini KALAU je tau..Kalau ditakdirkan sy menang,sy akn wat entry melekat mengenai lukisan awak selamat seminggu kat blog sy yg ini Corat Coret Nusha..mane tau,t ader yg tnya,leh la sy syor2kan..kira PROMOTE la ni..wahhh,leh wat bsneskan??hehehe.. suke x?? itu shj..

okla,nk p letak link dh..kpd kwn2 ak yg len,mehla join..ader masa g..

tarikh tutup : 29 April 2011


nuyui: tuan tanah,lepas ke x entry ini??puas hati idak??




Bila dah rajin join,agak-agak leh menang?? Doakan ea!! ^__^

8 ulasan:

Azmie berkata...

yay! akhirnya miss nusha join.. haha kreatif ye n3 uols neh.. ape2 pun kite tunggu sje keputusan pd pertengahan bln depan.. gud luck to miss nusha...

nuyui a.k.a miss NUSHA berkata...

@ azmie

aik,u x komen kat entry utk u laaa...heheh..cer tgk..

nur anis berkata...

wow..cantiknya lukisan tu...teringani nak pandai buat potret...:(

nuyui a.k.a miss NUSHA berkata...

@ anis

cntik kan dia lukis..joinla yer..

khusaini noryazid berkata...

brilliant...:))

nuyui a.k.a miss NUSHA berkata...

@ khusaini

brilliant ea..TQ3..

lepas ke idak tuan tanah entry itu??

Nurul syahirah (-_-) berkata...

nanti kalau mng dia lukis gmbr kite ke?? cm narik je...

nuyui a.k.a miss NUSHA berkata...

@ nurul

haa,dia lukis,dah ade pemenang pon dear.. =) huhuh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...